.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
30درصدازمعادن فعال استان درآمل مستقراست

استاندار مازندران گفت: از ۱۵۳ معدن فعال استان ۳۰ درصد آن در شهرستان آمل مستقر است بنابراين اين منطقه نبايد در تامين مواد اوليه ساختماني مشكلي داشته باشد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ،سید محمد کریمی با بيان اين كه به بخش لاريجان در سال ۸۴ تعداد ۲۵ پروژه با اعتباري بالغ بر ۵۰۰ ميليون تومان اختصاص يافت ، اظهار کرد: به اهتمام دولت نهم در سال ۸۵ ، ۷۶ پروژه با اعتباري بالغ بر ۳ ميليارد تومان و در سال ۸۶ ،‌۷۹ پروژه با اعتبار بيش از ۲ ميليارد تومان و در سال ۸۷ ، ۵۰ پروژه با اعتباري قريب به ۳ ميليارد تومان در بخش لاريجان فعال شد.

وي افزود: از ميان ۵۰۰ پروژه عمراني بعد از انقلاب كه در بخش لاريجان اجرايي گرديد تعداد ۲۳۰ پروژه از سال ۸۴ در دولت نهم محقق شد.

سيد محمد كريمي گردشگري ، پيشينه فرهنگي و تاريخي را از ويژگي هاي بخش لاريجان شهرستان آمل دانست و گفت: برگزاري جلسات در شهرستان ها و بخش ها به تأسي از برگزاري جلسات هيات دولت در استان ها است و اميدواريم اين حضور بتواند بخش از مشكلات شهرستان ها و بخش ها را مرتفع سازد.

استاندار مازندران به تجهيز خانه بهداشت رينه و گزنك به آمبولانس مجهز و نيز احداث كتابخانه روستايي از محل مصوبات سفر رياست محترم جمهور در اين منطقه تاكيد كرد.

سيد محمد كريمي گفت: از ۱۵۳ معدن فعال استان ۳۰ درصد آن در شهرستان آمل مستقر است بنابراين اين منطقه نبايد در تامين مواد اوليه ساختماني مشكلي داشته باشد.

گفتنی است در اين جلسه بنا بر دستور استاندار مقرر شد، لكه گيري جاده آبگرم رينه توسط راه و ترابري در اولين فرصت ممكن صورت پذيرد.

استاندار مازندران همچنین به فرماندار دستور داد تا نسبت به تاسيس هنرستان فني و حرفه اي اقدام كند.

ايجاد زيرساخت در منطقه گردشگري ، بازگشايي و احداث خيابان در آبگرم با اعتبار ۱۵۰ ميليون تومان ، رفع مشكل آب گزنك و احداث منبع ۵۰۰ متر مكعبي گزنك با اعتبار ۵۵ ميليون توماني مصوب در سال ۸۷ از ديگر مصوبات اين جلسه بود.

ترييت بدني نيز با اعتباري بالغ بر ۳۰۰ ميليون تومان از محل اعتبارات مصوبات سفر رياست محترم جمهور موظف به تاسيس سالن ورزشي در اين بخش شد.

مقرر شد طرح جامع رينه و گزنك تا پايان سال ۸۸ انجام و نيز راه هاي دسترسي به پناهگاه اول قله دماوند نيز با تامين اعتبار ، توسط شهرداري آمل صورت پذيرد.

یاد آور می شود: تامين اعتبار از سوي ستاد حوادث غير مترقبه براي مطالعات آبخيزداري در چند محور از منطقه لاريجان نيز از ديگر مصوبات اين جلسه بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.666 seconds.